vrijdag 22 december 2023

Naakte voeten

Nu we het toch over naakt zijn hebben komt er van alles in me op. Mijn ouders zagen elkaar nooit naakt. Dat ik er ooit ben gekomen is een wonder. Als mijn vader zich in de keuken stond te wassen, we hadden geen douche, en mijn moeder kwam plots de keuken binnen hoorde ik een enorme kreet en dan schoot ma de kamer weer in met een rood hoofd. Andersom ook... dan hoorde ik ma een gil gillen en hup pa keerde zich snel om. Ze heeft het me ooit verteld: "Mar, we hebben elkaar nooit naakt gezien." Ik was nog jong en wilde niets weten... nu had ik effe doorgevraagd. Hoe dan? Waarom dan?

Zelf ging ik met vriendinnen makkelijk naar het naaktstrand later. Met mijn ouders wandelden we in Zandvoort richting naaktstrand en opeens liep er een man met zwiepende penis de zee in en ma trok me met geweld de andere kant op: "Niet kijken, terug!!! Niek, Mar, terug nu!" Kreeg er de slappe lach van.
Vorig jaar liep ik in het donker naar huis en moest vreselijk nodig. Er was niemand op straat en dacht ik red het niet meer naar huis wat om de hoek was. Tussen een bosje en een auto deed ik mijn broek naar beneden. Terwijl ik deed wat ik moest doen hoorde ik ineens: "Hallo!" Daar stond een jonge vrouw met hondje lachend naar me te kijken... ik slaakte een gil en trok snel mijn broek omhoog. Dat was jammer... de volgende morgen een wasje gedaan.




Geen opmerkingen: