zaterdag 30 april 2016

Speellijst 'Soulstory'


Deze voorstelling gaat over grenzen van tijd, laat een moeder tot leven komen, over oorlog en verwerking, over positief denken en jezelf opblazen, over hoe je een karikatuur van jezelf kunt worden, over het ego en de ziel, over grote en kleine liefde en hoe alles maar dan ook alles erbij blijkt te horen.
Marja vertelt en speelt over de verwondering die ze ervaart over het leven en hoe een gordijn werd geopend waardoor ze de wereld totaal anders ging ervaren.
Op dit moment staan er geen voorstellingen gepland.






Als je me wil boeken voor een voorstelling bij jouw organisatie of groep dan kom ik graag. Stuur me dan een mail 





Reviews: 
Ria de J.: 
Het was, prachtig- puur-kwetsbaar-krachtig. 
Anke B.:
Onder de indruk en geraakt.
Linda ter S.
Right: time, right place, right company
Carla F. 
Naar een inspirerende lezing van Marja Ruijterman geweest.                            
Echt een aanrader
Anita ten H.  
Zalige middag gehad bij de première van Soulstory door mijn                           
lieve collega uit de KPN tijd
Karin D. 
Je hebt me geraakt, Marja
Wil je 'Soulstory' ook in jouw woonplaats organiseren, stuur dan even een mail naar contact@marjaruijterman.nl
Foto's gemaakt door Gaab van Hall 



Geen opmerkingen: