donderdag 4 februari 2016

Een nieuwe uitdaging

Het is tijd om een geheimpje te verklappen... ik heb een try out gedaan voor een theatershow/storytelling-achtig iets. Tijn Touber vroeg me of ik een onewomanshow wilde doen op zijn huispodium en ik zei ja. Maar ja, toen de datum dichterbij kwam had ik nog geen idee hoe dat moest en wat ik zou doen. Ben geen zangeres en ik heb daar een beeld bij van hoe Lenette van Dongen en Brigitte Kaandorp het doen. Heb weinig mensen uitgenodigd omdat ik het zo spannend vond en erbij gezegd dat ik het nog niet zeker wist. Een paar dagen voor het zou plaatsvinden dacht ik nog: ik doe het niet.

Toch op donderdagochtend had ik het ineens: zo ga ik het doen en ik heb het gedaan en nog wat meer mensen opgetrommeld. Ik was jarenlang niet zo zenuwachtig van te voren maar ja dat hoort erbij. Kreeg mooie en waardevolle feedback van de aanwezigen en nu ga ik door. Nog wat details uitwerken en een naam bedenken en dan aan de slag. Binnenkort bij Tijn op zijn gezellige podium. Een nieuw avontuur op mijn zestigste.


Geen opmerkingen: