zondag 29 november 2015

Legally Blonde

 "Ik heb zo'n moeite met een vrouw die ik ken van de sportschool. Ze is zo nep! Platinablond haar, strakke leren pakjes aan en een roze handtas. Alles aan haar is onecht en het ergste is: ze is nog aardig ook en groet me en maakt een praatje en dat wil ik niet. Denk elke keer als ik haar zie 'Oh nee... daar heb je haar!' Wat moet ik nu?" vraagt een radeloze vriendin.

"Wat denk je dat sommige mensen van ons vinden: Zo'n moeite met dat ongeverfde grijze haar, zo saai en dan die platte schoenen, zo onelegant en ze doen niets om de boel wat op te fleuren. Rugzak op de schouders en altijd die spijkerbroeken. Het ergste is, ze zijn nog aardig ook en willen steeds een praatje houden... O God, daar komen ze weer"

"Haha, I've got the point en nu kan ik niet wachten tot ik haar weer zie en een praatje met haar kan maken".

"Oh ja, nog wat... kijk eens naar de film: 'Legally blonde'!"




www.marjaruijterman.nl

Geen opmerkingen: