woensdag 11 december 2013

't is allemaal niet makkelijk:

De vrouw in de kleedkamer van het fitnesscentrum zei, terwijl ze haar locker opende: "Vind het allemaal niks, eerst mijn fiets zoeken die nooit te vinden is, dan dat hele end fietsen hier naar toe.. dan moet ik al die oefeningen doen, en dan dat aan en uitkleden... wat een gedoe... en ik heb last van mijn arm en dan moet ik zo ook nog de sauna in... het is allemaal niet makkelijk. Straks nog zwemmen en dan moet ik ook nog terug fietsen. Moet ik weer een plek voor mijn fiets vinden. Ik vind er allemaal niets aan. Zeggen ze dat het goed voor me is, nou ik weet het zo net nog niet... 't is allemaal gedoe." De stroom woorden kwam er uit zonder pauze. Ik dacht laat ik mijn mond is houden over de kracht van gedachten en zo lekker het zwembad in gaan en zei: "mevrouw, veel sterkte vandaag!" "Nou" snauwde ze: "Zo erg is het ook weer niet..."

Geen opmerkingen: