zaterdag 20 november 2010

Worstelen met een negentig jarige...

Gaf gisteren een training "Omgaan met agressie" in een zorgcentrum in Leek.
We deden een oefening op de gang en een negentig jarige vrouw kwam naar me toe.
"Ik hoor dat u een training Agressie geeft, nou ik kan u wel aan hoor..."
"Kom maar op" zei ik... en we begonnen te worstelen... ze was behoorlijk stevig en opeens stopte ze met een hand en begon me te kietelen... "Tja, toen had ze gewonnen!" Grote hilariteit op de gang.













1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo, Marja.

Een heel leuk incident bij ons op de gang hoor.
En verder wil ik je even vertellen dat ik je boek heel fijn vindt en er veel aan heb.
Ik voel me steeds vrolijker.

Goede feestdagen en je hoort nog wel een keer weer wat van mij.

Groetjes Ietje Zwama- Cruiming van Vredewold.